dilluns, 14 de febrer del 2011

SANT VALENTI


            Sant Valentí, dia dels enamorats?. I els altres dies no ho són?  Només estam enamorats aquest dia?.     
           Jo n’estic enamorat cada dia de la meva esposa. I avui també. Però no li faré cap regal. Sols una besada com cada dia.
            Bé, si que n’hi vull fer un. Un poema de l’oncle Blai. Un poema que parla del mar de sa Cala.

JOC AMORÓS 
El mar canta, lila, lila. 
Malves, verdes, les penyes escoltant. 
-Què me dius, mar lila, lila? 
-Penya malva, penya verda, què em diràs? 
-Jo et diré, mar lila, lila, 
que em perdonis si som muda pel teu cant, 
que les penyes som creades per mirar-te 
i sofrir, amorosides, ton palpar. 
Corre envant, mar lila, lila, 
corre enrera, lilejant... 
i et diré, mar lila, lila, que si passes 
tan sovint per ma gorja tos rulls blaus, 
que de cap em tiraré dins els teus braços, 
i la penya no hi serà, 
que la penya serà lila, 
lila, lila, com la mar... 
                                  Blai Bonet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada