diumenge, 13 de gener del 2013

PA AMB MASSA MARE

         Mirau quin pa més guapo he fet avui i bo, ni ho us podeu imaginar. A més també he fet dues barretes per berenar demà a l’escola.  
         Vos demanareu què te d’especial aquest pa què no és com els altres, doncs que l’he fet amb massa mare, sense gens de química.
         No és la primera vegada que en faix. I vos puc assegurar que és blan tot el temps què dura (tres o quatre dies). Ni tampoc és floreix.
          És com el pa què feien les nostres avis.
         Un altre dia vos dire com fer la massa mare, és ben bona de fer, només cal tenir  paciència i temps per fer-la.

1 comentari:

  1. Hola Miquelet! t'agraeixo la visita al meu blog!
    M'agrada molt el teu, m'he fet seguidora.
    Voldria que m'aclareixes perquè la meva ensaimada no és pot dir ensaimada de Mallorca. Les faig amb una recepta d'una bloguera de Mallorca i et puc assegurar que és tan bona com les que he menjat allà, i amb la meteixa textura. Fes-la i ja em diràs quelcom!
    Una abraçada!

    ResponElimina