dilluns, 31 d’octubre del 2011

MOLTS D'ANYS, MIQUELET

            Quan era petit una dona em demanà que quan feia els anys i jo li vaig contestà, “no ho sé, però és per tots els sants”.
            Vaig néixer el 31 d’octubre, era diumenge i l’amo en Joan “sabater”, què era veïnat de ca els meus pares en sortir de missa primera em va comprar un rosari d’una pesseta. Naturalment que jo no el me vaig menjar, però si els meus cosins.
            Som de signe Escorpí amb ascendent Lleó. Aquesta mescla és una bomba. Caparrut com ell tot sol, però això sí molt bon al·lot.
            La meva arribada al mon va esser molt celebrada, ja que a cal meu avi, de cinc germans què eren només jo he tramés el llinatge dels Bonet, tots els demés germans varen tenir femelles i el llinatge s’ha perdut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada