dimecres, 28 de març del 2012

QUALSEVOL COSA PER ESSER RIC

            Jo m’enllaç pel Català, per què jo sóc balear,
jo sóc de Mallorca, català insular.
jo sóc de la pàtria dels agermanats,
de Joanot Colom, vells avantpassats.


            “Germans de Catalunya, germans del Rosselló, de València i Mallorca, som terra de saó! Un temps amb sang regada, demà no ho sabem, no...!
            Cridem amb nostra parla: Visca nostra nació!
                                                                                         Angel Guimerà

            El pensament espanyol és mort. No vull dir que ni hi hagi espanyols que pensin, sinó que el centre intel·lectual d’Espanya ja no té cap significació ni eficàcia actual dintre del moviment general d’idees del món civilitzat. (1932).
                                                                                        Joan Maragall

            Ahir dia 27 de març, feia 50 anys que la UNESCO, el va declarar dia mundial del TEATRE. Vull aprofitar l’avinentesa per convidar-vos a l’estrena de l'obra  QUALSEVOL COSA PER ESSER RIC, pel grup QUART CREIXENT TEATRE, de ses Salines a la mostra de teatre de Santanyi. L’estrena serà el dia 30 a les 9.30 del vespre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada